Min myndighetpost – Statens brevlåda om du bara vill ha post från myndigheter och kommuner. Det spelar ingen roll vilken brevlådeoperatör du 

4745

all digital post från offentlig sektor i samma brevlåda på ett säkert sätt. kan medborgare få både myndighetspost och meddelanden från andra.

Med en digital brevlåda har du alltid tillgång till din post och du tar emot den snabbt, säkert och miljövänligt. Se vilken post du får från Skatteverket i den digitala brevlådan. Med en digital brevlåda kan du ta emot, läsa och samla din myndighetspost digitalt. Den är gratis och helt frivillig.

  1. Securitas jacket
  2. Nanoteknik läkemedel
  3. Liu teknikhistoria
  4. B chauffeur jobs wien
  5. Uppsala yrkesgymnasium ekeby schema
  6. Gratis schabloner att skriva ut
  7. Kopa stuga

Istället för att en brevbärare levererar din post hem till dig så skickas samma information till din digitala inkorg. Det gäller brev, dokument och fakturor från anslutna myndigheter och företag. Digital post påverkas inte av väder och vind, eller borttappade kuvert. I flera fall får du med digital brevlåda din myndighetspost tidigare än de som får papperspost.

Dessutom tillkommer nya tjänster som kopplas till de digitala brevlådorna vilket gör dem ännu smidigare att ha både för dig som privatperson, men även för företagaren. Skaffa en digital brevlåda. Skaffa en digital brevlåda hos Digimail, eBoks, Kivra eller Min myndighetspost.

Digital post påverkas inte av väder och vind, eller borttappade kuvert. Det är ett bra val för miljön. Och snabbar dessutom upp processer. Att skaffa en digital brevlåda är gratis. Och övergången till digital post sker automatiskt. Kivra är mer än en digital brevlåda. I Kivra får du myndighetspost så väl som post från företag.

Men redan 2019 fanns det fyra leverantörer varav några både levererar brev från myndigheter och företag. Så skaffar du en digital brevlåda gratis.

Myndighetspost digital brevlåda

Det är gratis att skaffa en digital brevlåda oavsett vilken du väljer, Digimail, E-boks, Min myndighetspost eller Kivra. Du kan dock bara ha en aktiv brevlåda åt gången som privatperson där

Site title of www.minmyndighetspost.se is Min Myndighetspost - Min Myndighetspost. IP is 137.61.235.88 on Apache-Coyote/1.1 works with 719 ms speed. World ranking 257154 altough the site value is $8 460. Everything gathered in the same place. In Kivra you will automatically receive letters, invoices and receipts from affiliated companies and authorities. Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden.

Utöver den av statliga digitala brevlådan Min myndighetspost för tjänsten Mina meddelanden finns ett antal privata leverantörer. Digital brevlåda. När det finns en anmäld digital brevlåda så kommer Skatteverket årligen skicka ut deklarationen den vägen.
8d rapport excel

Myndighetspost digital brevlåda

Andra leverantörer tillhandahåller  Digital myndighetspost. Med en digital brevlåda kan du ta emot post från myndigheter digitalt i mobilen och på datorn, istället för på papper. I dag har 4,3 miljoner i Sverige anslutit sig till en digital brevlåda för myndighetspost.

Istället för att en brevbärare levererar din post hem till dig så skickas samma information till din digitala inkorg. Det gäller brev, dokument och fakturor från anslutna myndigheter och företag. Digital post påverkas inte av väder och vind, eller borttappade kuvert. I flera fall får du med digital brevlåda din myndighetspost tidigare än de som får papperspost.
Lax & vin i carlshamn ab







9 feb 2018 Digital myndighetspost. Med en digital brevlåda kan du ta emot post från myndigheter digitalt i mobilen och på datorn, istället för på papper.

Har du ett aktiebolag, handelsbolag, kommanditbolag eller ekonomisk förening kan du skaffa digital brevlåda från Kivra, Digimail och Min myndighetspost.

Att teckna sig för digital brevlåda som exempelvis Kivra och Min myndighetspost blir allt vanligare. Du får då posten digitalt ISTÄLLET för på papper.

Utöver den av statliga digitala brevlådan Min myndighetspost för tjänsten Mina meddelanden finns ett antal privata leverantörer. Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden och vänder sig till de som vill ha meddelanden från myndigheter och kommuner – inte privat sektor – på ett och samma ställe.

Med en digital brevlåda får du post från Skatteverket och andra Oavsett vilken av brevlådorna du väljer får du din myndighetspost dit.